Δευτέρα, 22 Ιουνίου 2026 15:45

Ξεκίνησαν χθες Τετάρτη 22 Μαρτίου 2023, οι εργασίες ανάπλασης – δημιουργικής επανάχρησης του «ΙΟΛΑ», με την υπογραφή Δήμου και εργολήπτριας εταιρείας.Είναι ώρα επιβράβευσης των αγώνων όλων όσοι εργάσθηκαν επί χρόνια

Συνεχίζοντας σε αυτό τον ιστότοπο αποδέχεστε τη χρήση των cookies.